Jdi na obsah Jdi na menu
 


H o n d a C B 9 0 0 F H O R N E T

15. 3. 2012

Motocykly kategorie naked získávají čím dál tím více příznivců na evropském kontinentu, kteří je používají jak ke každodennímu užívání tak jako sportovní náčiní. Honda má ve výrobním programu tuto kategorii vcelku vyrovnaně zastoupenou od své, začátečníky obdivované CB500 až po skutečně technologicky vyspělou X11. Trochu vybočil z kategorie klasických naháčů už menší Hornet, ve kterém byl, jak je dobře známo, použit motor ze starší CBR 600F, a letos přišla Honda i s velkým Hornetem, který je rovněž opatřen motorem z CBR, tentokrát však z 900RR Fireblade "98".

Vývoj a dising: V oblasti designu přebírá devítistovka základní rysy malého Horneta. Ty se vyznačují elegantní štíhlostí boků a svalnatě tvarovanou palivovou nádrží. Celá záď je velice štíhlá a vykukují pod ní dva mohutné tlumiče výfuků, jenž dávají na první pohled najevo, že tato vzhledem malá šelmička má síly na rozdávání.